MINGGU 26 28 June-2 July 2010
Hari: Isnin
Tarikh: 28 June 2010
Kelas: 3N (1525-1635)
Subjek: Pendidikan Jasmani dan Kesihatan
Tajuk: Pengenalan
Subtajuk: Suai kenal
Objektif:
i) Berkenalan dengan para pelajar agar komunikasi lebih baik
ii) Penerangan akan undang-undang ketika di dalam kelas
iii) Membincangkan akan soalan-soalan peperiksaan penggal yang lepas
iv) Memastikan markah peperiksaan setiap pelajar adalah muktamad dan dihantar kepada guru tingkatan.
Kemahiran: Berbincang
ABM: Skema jawapan
Nilai Murni: Disiplin
Bertanggungjawab
Bekerjasama
Kebersihan
Refleksi:
Guru memperkenalkan diri kepada para pelajar.
Pelajar memperkenalkan diri masing-masing.
Perbincangan akan soalan-soalan peperiksaan penggal yang lepas berlangsung dengan baik.
Pelajar menunjukkan rasa hormatnya dengan guru dan rakan dengan tidak membuat bising.
Keadaan kelas teratur dan bersih.
Hari: Isnin
Tarikh: 28 June 2010
Kelas: 2J (1635-1745)
Subjek: Pendidikan Jasmani dan Kesihatan
Aktiviti: Perbincangan
Objektif:
i) Membincangkan akan soalan-soalan peperiksaan penggal yang lepas.
ii) Memastikan setiap markah peperiksaan para pelajar adalah muktamad dan dihantar kepada guru tingkatan.
Kemahiran: Berbincang
ABM: Skema jawapan
Nilai Murni: Disiplin
Bertanggungjawab
Bekerjasama
Kebersihan
Refleksi:
Perbincangan akan soalan-soalan peperiksaan penggal yang lepas berlangsung dengan baik.
Pelajar menunjukkan rasa hormatnya dengan guru dan rakan dengan tidak membuat bising.
Keadaan kelas teratur dan bersih.
Hari: Selasa
Tarikh: 29 June 2010
Kelas: 2I (1250-1400)
Subjek: Pendidikan Seni Visual
Hasil Pembelajaran: Pelajar-pelajar turut serta dalam perbincangan berkenaan dengan soalan-soalan peperiksaan penggal pertama yang lepas. Segala kemusykilan pelajar dibincang bersama guru dan penyelesaian di buat di dalam kelas. Memastikan setiap markah peperiksaan pelajar adalah muktamad dan dihantar kepada guru tingkatan masing-masing.
Pendekatan: Perbincangan
ABM:
Skema jawapan
Nota sebelum ini
Persekitaran
Nilai Murni:
Bertanggungjawab
Disiplin yang tinggi
Hormat-menghormati
Perhubungan baik
Kebersihan
Refleksi:
Pelajar-pelajar tekun akan perbincangan yang dibuat bersama.
Guru sentiasa mengelilingi kelas bagi memastikan para pelajar tidak berbuat perkara lain semasa perbincangan.
Segelintir pelajar meminta penerangan khusus akan soalan yang kurang difahami.
Keadaan kelas teratur dan perbincangan dapat dijalankan sebaiknya.
Hari: Selasa
Tarikh: 29 June 2010
Kelas: 3G (1525-1635)
Subjek: Pendidikan Jasmani dan Kesihatan
Tajuk: Pengenalan
Subtajuk: Suai kenal
Objektif:
i) Berkenalan dengan para pelajar agar komunikasi lebih baik
ii) Penerangan akan undang-undang ketika di dalam kelas
iii) Membincangkan akan soalan-soalan peperiksaan penggal yang lepas
iv) Memastikan markah peperiksaan setiap pelajar adalah muktamad dan dihantar kepada guru tingkatan.
Kemahiran: Berbincang
ABM: Skema jawapan
Nilai Murni: Disiplin
Bertanggungjawab
Bekerjasama
Kebersihan
Refleksi:
Guru memperkenalkan diri kepada para pelajar.
Pelajar memperkenalkan diri masing-masing.
Perbincangan akan soalan-soalan peperiksaan penggal yang lepas berlangsung dengan baik.
Pelajar menunjukkan rasa hormatnya dengan guru dan rakan dengan tidak membuat bising.
Keadaan kelas teratur dan bersih.
Hari: Selasa
Tarikh: 29 June 2010
Kelas: 2B (1635-1745)
Subjek: Pendidikan Seni Visual
Hasil Pembelajaran: Pelajar-pelajar turut serta dalam perbincangan berkenaan dengan soalan-soalan peperiksaan penggal pertama yang lepas. Segala kemusykilan pelajar dibincang bersama guru dan penyelesaian di buat di dalam kelas. Memastikan setiap markah peperiksaan pelajar adalah muktamad dan dihantar kepada guru tingkatan masing-masing.
Pendekatan: Perbincangan
ABM:
Skema jawapan
Nota sebelum ini
Persekitaran
Nilai Murni:
Bertanggungjawab
Disiplin yang tinggi
Hormat-menghormati
Perhubungan baik
Kebersihan
Refleksi:
Pelajar-pelajar tekun akan perbincangan yang dibuat bersama.
Guru sentiasa mengelilingi kelas bagi memastikan para pelajar tidak berbuat perkara lain semasa perbincangan.
Segelintir pelajar meminta penerangan khusus akan soalan yang kurang difahami.
Keadaan kelas teratur dan perbincangan dapat dijalankan sebaiknya.
Hari: Rabu
Tarikh: 30 June 2010
Kelas: 2D (1250-1400)
Subjek: Pendidikan Seni Visual
Hasil Pembelajaran: Sambungan perbincangan minggu lepas. Pelajar-pelajar turut serta dalam perbincangan. Segala kemusykilan pelajar dibincang bersama guru dan penyelesaian di buat di dalam kelas. Memastikan setiap markah peperiksaan pelajar adalah muktamad dan dihantar kepada guru tingkatan masing-masing.
Pendekatan: Perbincangan
ABM:
Skema jawapan
Nota sebelum ini
Persekitaran
Nilai Murni:
Bertanggungjawab
Disiplin yang tinggi
Hormat-menghormati
Perhubungan baik
Kebersihan
Refleksi:
Pelajar-pelajar tekun akan perbincangan yang dibuat bersama.
Guru sentiasa mengelilingi kelas bagi memastikan para pelajar tidak berbuat perkara lain semasa perbincangan.
Segelintir pelajar meminta penerangan khusus akan soalan yang kurang difahami.
Keadaan kelas teratur dan perbincangan dapat dijalankan sebaiknya.
Hari: Rabu
Tarikh: 30 June 2010
Kelas: 3I (1525-1635)
Subjek: Pendidikan Jasmani dan Kesihatan
Tajuk: Kecergasan Fizikal
Subtajuk: Kekuatan otot
Objektif:
i) Mengenal pasti pelajar yang tidak patut mengikuti aktiviti yang dijalankan.
ii) Melibatkan diri dengan aktiviti yang dijalankan bersama guru.
iii) Mengukuhkan hubungan kemesraan dikalangan pelajar dan guru.
iv) Menyatakan faedah aktiviti yang dijalankan.
v) Mematuhi setiap aspek keselamatan.
Kemahiran: Bersukan
ABM: Bola futsal dan bola keranjang
Nilai Murni: Disiplin
Bertanggungjawab
Bekerjasama
Refleksi:
Aktiviti di padang dapat dijalankan dengan sebaiknya.
Pelajar-pelajar juga mengikuti aspek-aspek keselamatan yang disarankan.
Kerjasama dikalangan para pelajar ditekankan.
Hari: Rabu
Tarikh: 30 June 2010
Kelas: 3L (1635-1745)
Subjek: Pendidikan Jasmani dan Kesihatan
Tajuk: Kecergasan Fizikal
Subtajuk: Kekuatan otot
Objektif:
i) Mengenal pasti pelajar yang tidak patut mengikuti aktiviti yang dijalankan.
ii) Melibatkan diri dengan aktiviti yang dijalankan bersama guru.
iii) Mengukuhkan hubungan kemesraan dikalangan pelajar dan guru.
iv) Menyatakan faedah aktiviti yang dijalankan.
v) Mematuhi setiap aspek keselamatan.
Kemahiran: Bersukan
ABM: Bola futsal dan bola keranjang
Nilai Murni: Disiplin
Bertanggungjawab
Bekerjasama
Refleksi:
Aktiviti di padang dapat dijalankan dengan sebaiknya.
Pelajar-pelajar juga mengikuti aspek-aspek keselamatan yang disarankan.
Kerjasama dikalangan para pelajar ditekankan.
Hari: Khamis
Tarikh: 1 July 2010
Kelas: 2K (1525-1635)
Subjek: Pendidikan Seni Visual
Hasil Pembelajaran: Sambungan perbincangan minggu lepas. Pelajar-pelajar turut serta dalam perbincangan. Segala kemusykilan pelajar dibincang bersama guru dan penyelesaian di buat di dalam kelas. Memastikan setiap markah peperiksaan pelajar adalah muktamad dan dihantar kepada guru tingkatan masing-masing.
Pendekatan: Perbincangan
ABM:
Skema jawapan
Nota sebelum ini
Persekitaran
Nilai Murni:
Bertanggungjawab
Disiplin yang tinggi
Hormat-menghormati
Perhubungan baik
Kebersihan
Refleksi:
Pelajar-pelajar tekun akan perbincangan yang dibuat bersama.
Guru sentiasa mengelilingi kelas bagi memastikan para pelajar tidak berbuat perkara lain semasa perbincangan.
Segelintir pelajar meminta penerangan khusus akan soalan yang kurang difahami.
Keadaan kelas teratur dan perbincangan dapat dijalankan sebaiknya.
Hari: Khamis
Tarikh: 1 July 2010
Kelas: 3E (1635-1745)
Subjek: Pendidikan Jasmani dan Kesihatan
Tajuk: Kecergasan Fizikal
Subtajuk: Kekuatan otot
Objektif:
i) Mengenal pasti pelajar yang tidak patut mengikuti aktiviti yang dijalankan.
ii) Melibatkan diri dengan aktiviti yang dijalankan bersama guru.
iii) Mengukuhkan hubungan kemesraan dikalangan pelajar dan guru.
iv) Menyatakan faedah aktiviti yang dijalankan.
v) Mematuhi setiap aspek keselamatan.
Kemahiran: Bersukan
ABM: Bola futsal dan bola keranjang
Nilai Murni: Disiplin
Bertanggungjawab
Bekerjasama
Refleksi:
Aktiviti di padang dapat dijalankan dengan sebaiknya.
Pelajar-pelajar juga mengikuti aspek-aspek keselamatan yang disarankan.
Kerjasama dikalangan para pelajar ditekankan.
Hari: Jumaat
Tarikh: 2 July 2010
Kelas: 2G (1435-1545)
Subjek: Pendidikan Seni Visual
Hasil Pembelajaran: Sambungan perbincangan minggu lepas. Pelajar-pelajar turut serta dalam perbincangan. Segala kemusykilan pelajar dibincang bersama guru dan penyelesaian di buat di dalam kelas. Memastikan setiap markah peperiksaan pelajar adalah muktamad dan dihantar kepada guru tingkatan masing-masing.
Pendekatan: Perbincangan
ABM:
Skema jawapan
Nota sebelum ini
Persekitaran
Nilai Murni:
Bertanggungjawab
Disiplin yang tinggi
Hormat-menghormati
Perhubungan baik
Kebersihan
Refleksi:
Pelajar-pelajar tekun akan perbincangan yang dibuat bersama.
Guru sentiasa mengelilingi kelas bagi memastikan para pelajar tidak berbuat perkara lain semasa perbincangan.
Segelintir pelajar meminta penerangan khusus akan soalan yang kurang difahami.
Keadaan kelas teratur dan perbincangan dapat dijalankan sebaiknya.
Hari: Jumaat
Tarikh: 2 July 2010
Kelas: 3K (1600-1710)
Subjek: Pendidikan Jasmani dan Kesihatan
Tajuk: Kecergasan Fizikal
Subtajuk: Kekuatan otot
Objektif:
i) Mengenal pasti pelajar yang tidak patut mengikuti aktiviti yang dijalankan.
ii) Melibatkan diri dengan aktiviti yang dijalankan bersama guru.
iii) Mengukuhkan hubungan kemesraan dikalangan pelajar dan guru.
iv) Menyatakan faedah aktiviti yang dijalankan.
v) Mematuhi setiap aspek keselamatan.
Kemahiran: Bersukan
ABM: Bola futsal dan bola keranjang
Nilai Murni: Disiplin
Bertanggungjawab
Bekerjasama
Refleksi:
Aktiviti di padang dapat dijalankan dengan sebaiknya.
Pelajar-pelajar juga mengikuti aspek-aspek keselamatan yang disarankan.
Kerjasama dikalangan para pelajar ditekankan.
Jumaat, 2 Julai 2010
RPH Minggu 26 (28 June-2 July 2010)
Posted by muhd suffian at 6:05 PG
Langgan:
Catat Ulasan (Atom)
0 comments:
Catat Ulasan