? ??????????????Punk Collage? ????? ?? ???Rating: 4.7 (456 Ratings)??1234 Grabs Today. 112550 Total Grabs.
??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????4?? ?????Love Is Strange? ????? ?? ???Rating: 4.4 (38 Ratings)??1194 Grabs Today. 54886 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Rabu, 30 Jun 2010

RPH Minggu 25 (21-25 June 2010)

MINGGU 25 21-25 June 2010

Hari: Isnin

Tarikh: 21 June 2010

Perkara: MASIH BERCUTI TANPA GAJI


Hari: Selasa

Tarikh: 22 June 2010

Perkara: MASIH BERCUTI TANPA GAJI


Hari: Rabu

Tarikh: 23 June 2010

Kelas: 2D (1250-1400)

Subjek: Pendidikan Seni Visual

Hasil Pembelajaran: Pelajar-pelajar turut serta dalam perbincangan berkenaan dengan soalan-soalan peperiksaan penggal pertama yang lepas. Segala kemusykilan pelajar dibincang bersama guru dan penyelesaian di buat di dalam kelas.


Pendekatan: Perbincangan

ABM:
Skema jawapan
Nota sebelum ini
Persekitaran

Nilai Murni:
Bertanggungjawab
Disiplin yang tinggi
Hormat-menghormati
Perhubungan baik
Kebersihan

Refleksi:
Pelajar-pelajar tekun akan perbincangan yang dibuat bersama.
Guru sentiasa mengelilingi kelas bagi memastikan para pelajar tidak berbuat perkara lain semasa perbincangan.
Segelintir pelajar meminta penerangan khusus akan soalan yang kurang difahami.
Keadaan kelas teratur dan perbincangan dapat dijalankan sebaiknya.

Hari: Rabu

Tarikh: 23 June 2010

Kelas: 3I (1525-1635)

Subjek: Pendidikan Jasmani dan Kesihatan

Tajuk: Pengenalan

Subtajuk: Suai kenal

Objektif:
i) Berkenalan dengan para pelajar agar komunikasi lebih baik
ii) Penerangan akan undang-undang ketika di dalam kelas
iii) Membincangkan akan soalan-soalan peperiksaan penggal yang lepas

Kemahiran: Berbincang

ABM: Skema jawapan

Nilai Murni: Disiplin
Bertanggungjawab
Bekerjasama
Kebersihan

Refleksi:
Guru memperkenalkan diri kepada para pelajar.
Pelajar memperkenalkan diri masing-masing.
Perbincangan akan soalan-soalan peperiksaan penggal yang lepas berlangsung dengan baik.
Pelajar menunjukkan rasa hormatnya dengan guru dan rakan dengan tidak membuat bising.
Keadaan kelas teratur dan bersih.


Hari: Rabu

Tarikh: 23 June 2010

Kelas: 3L (1635-1745)

Subjek: Pendidikan Jasmani dan Kesihatan

Tajuk: Pengenalan

Subtajuk: Suai kenal

Objektif:
i) Berkenalan dengan para pelajar agar komunikasi lebih baik
ii) Penerangan akan undang-undang ketika di dalam kelas
iii) Membincangkan akan soalan-soalan peperiksaan penggal yang lepas

Kemahiran: Berbincang

ABM: Skema jawapan

Nilai Murni: Disiplin
Bertanggungjawab
Bekerjasama
Kebersihan

Refleksi:
Guru memperkenalkan diri kepada para pelajar.
Pelajar memperkenalkan diri masing-masing.
Perbincangan akan soalan-soalan peperiksaan penggal yang lepas berlangsung dengan baik.
Pelajar menunjukkan rasa hormatnya dengan guru dan rakan dengan tidak membuat bising.
Keadaan kelas teratur dan bersih.


Hari: Khamis

Tarikh: 24 June 2010

Kelas: 2K (1525-1635)

Subjek: Pendidikan Seni Visual

Hasil Pembelajaran: Pelajar-pelajar turut serta dalam perbincangan berkenaan dengan soalan-soalan peperiksaan penggal pertama yang lepas. Segala kemusykilan pelajar dibincang bersama guru dan penyelesaian di buat di dalam kelas.


Pendekatan: Perbincangan

ABM:
Skema jawapan
Nota sebelum ini
Persekitaran

Nilai Murni:
Bertanggungjawab
Disiplin yang tinggi
Hormat-menghormati
Perhubungan baik
Kebersihan

Refleksi:
Pelajar-pelajar tekun akan perbincangan yang dibuat bersama.
Guru sentiasa mengelilingi kelas bagi memastikan para pelajar tidak berbuat perkara lain semasa perbincangan.
Segelintir pelajar meminta penerangan khusus akan soalan yang kurang difahami.
Keadaan kelas teratur dan perbincangan dapat dijalankan sebaiknya.


Hari: Khamis

Tarikh: 24 June 2010

Kelas: 3E (1635-1745)

Subjek: Pendidikan Jasmani dan Kesihatan

Tajuk: Pengenalan

Subtajuk: Suai kenal

Objektif:
i) Berkenalan dengan para pelajar agar komunikasi lebih baik
ii) Penerangan akan undang-undang ketika di dalam kelas
iii) Membincangkan akan soalan-soalan peperiksaan penggal yang lepas

Kemahiran: Berbincang

ABM: Skema jawapan

Nilai Murni: Disiplin
Bertanggungjawab
Bekerjasama
Kebersihan

Refleksi:
Guru memperkenalkan diri kepada para pelajar.
Pelajar memperkenalkan diri masing-masing.
Perbincangan akan soalan-soalan peperiksaan penggal yang lepas berlangsung dengan baik.
Pelajar menunjukkan rasa hormatnya dengan guru dan rakan dengan tidak membuat bising.
Keadaan kelas teratur dan bersih.


Hari: Jumaat

Tarikh: 25 June 2010

Kelas: 2G (1435-1545)

Subjek: Pendidikan Seni Visual

Hasil Pembelajaran: Pelajar-pelajar turut serta dalam perbincangan berkenaan dengan soalan-soalan peperiksaan penggal pertama yang lepas. Segala kemusykilan pelajar dibincang bersama guru dan penyelesaian di buat di dalam kelas.


Pendekatan: Perbincangan

ABM:
Skema jawapan
Nota sebelum ini
Persekitaran

Nilai Murni:
Bertanggungjawab
Disiplin yang tinggi
Hormat-menghormati
Perhubungan baik
Kebersihan

Refleksi:
Pelajar-pelajar tekun akan perbincangan yang dibuat bersama.
Guru sentiasa mengelilingi kelas bagi memastikan para pelajar tidak berbuat perkara lain semasa perbincangan.
Segelintir pelajar meminta penerangan khusus akan soalan yang kurang difahami.
Keadaan kelas teratur dan perbincangan dapat dijalankan sebaiknya.


Hari: Jumaat

Tarikh: 25 June 2010

Kelas: 3K (1600-1710)

Subjek: Pendidikan Jasmani dan Kesihatan

Tajuk: Pengenalan

Subtajuk: Suai kenal

Objektif:
i) Berkenalan dengan para pelajar agar komunikasi lebih baik
ii) Penerangan akan undang-undang ketika di dalam kelas
iii) Membincangkan akan soalan-soalan peperiksaan penggal yang lepas

Kemahiran: Berbincang

ABM: Skema jawapan

Nilai Murni: Disiplin
Bertanggungjawab
Bekerjasama
Kebersihan

Refleksi:
Guru memperkenalkan diri kepada para pelajar.
Pelajar memperkenalkan diri masing-masing.
Perbincangan akan soalan-soalan peperiksaan penggal yang lepas berlangsung dengan baik.
Pelajar menunjukkan rasa hormatnya dengan guru dan rakan dengan tidak membuat bising.
Keadaan kelas teratur dan bersih.

0 comments: