? ??????????????Punk Collage? ????? ?? ???Rating: 4.7 (456 Ratings)??1234 Grabs Today. 112550 Total Grabs.
??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????4?? ?????Love Is Strange? ????? ?? ???Rating: 4.4 (38 Ratings)??1194 Grabs Today. 54886 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Jumaat, 2 Julai 2010

RPH Minggu 26 (28 June-2 July 2010)

MINGGU 26 28 June-2 July 2010



Hari: Isnin

Tarikh: 28 June 2010

Kelas: 3N (1525-1635)

Subjek: Pendidikan Jasmani dan Kesihatan

Tajuk: Pengenalan

Subtajuk: Suai kenal

Objektif:
i) Berkenalan dengan para pelajar agar komunikasi lebih baik
ii) Penerangan akan undang-undang ketika di dalam kelas
iii) Membincangkan akan soalan-soalan peperiksaan penggal yang lepas
iv) Memastikan markah peperiksaan setiap pelajar adalah muktamad dan dihantar kepada guru tingkatan.

Kemahiran: Berbincang

ABM: Skema jawapan

Nilai Murni: Disiplin
Bertanggungjawab
Bekerjasama
Kebersihan

Refleksi:
Guru memperkenalkan diri kepada para pelajar.
Pelajar memperkenalkan diri masing-masing.
Perbincangan akan soalan-soalan peperiksaan penggal yang lepas berlangsung dengan baik.
Pelajar menunjukkan rasa hormatnya dengan guru dan rakan dengan tidak membuat bising.
Keadaan kelas teratur dan bersih.


Hari: Isnin

Tarikh: 28 June 2010

Kelas: 2J (1635-1745)

Subjek: Pendidikan Jasmani dan Kesihatan

Aktiviti: Perbincangan


Objektif:
i) Membincangkan akan soalan-soalan peperiksaan penggal yang lepas.
ii) Memastikan setiap markah peperiksaan para pelajar adalah muktamad dan dihantar kepada guru tingkatan.

Kemahiran: Berbincang

ABM: Skema jawapan

Nilai Murni: Disiplin
Bertanggungjawab
Bekerjasama
Kebersihan

Refleksi:
Perbincangan akan soalan-soalan peperiksaan penggal yang lepas berlangsung dengan baik.
Pelajar menunjukkan rasa hormatnya dengan guru dan rakan dengan tidak membuat bising.
Keadaan kelas teratur dan bersih.


Hari: Selasa

Tarikh: 29 June 2010

Kelas: 2I (1250-1400)

Subjek: Pendidikan Seni Visual

Hasil Pembelajaran: Pelajar-pelajar turut serta dalam perbincangan berkenaan dengan soalan-soalan peperiksaan penggal pertama yang lepas. Segala kemusykilan pelajar dibincang bersama guru dan penyelesaian di buat di dalam kelas. Memastikan setiap markah peperiksaan pelajar adalah muktamad dan dihantar kepada guru tingkatan masing-masing.


Pendekatan: Perbincangan

ABM:
Skema jawapan
Nota sebelum ini
Persekitaran

Nilai Murni:
Bertanggungjawab
Disiplin yang tinggi
Hormat-menghormati
Perhubungan baik
Kebersihan

Refleksi:
Pelajar-pelajar tekun akan perbincangan yang dibuat bersama.
Guru sentiasa mengelilingi kelas bagi memastikan para pelajar tidak berbuat perkara lain semasa perbincangan.
Segelintir pelajar meminta penerangan khusus akan soalan yang kurang difahami.
Keadaan kelas teratur dan perbincangan dapat dijalankan sebaiknya.


Hari: Selasa

Tarikh: 29 June 2010

Kelas: 3G (1525-1635)

Subjek: Pendidikan Jasmani dan Kesihatan

Tajuk: Pengenalan

Subtajuk: Suai kenal

Objektif:
i) Berkenalan dengan para pelajar agar komunikasi lebih baik
ii) Penerangan akan undang-undang ketika di dalam kelas
iii) Membincangkan akan soalan-soalan peperiksaan penggal yang lepas
iv) Memastikan markah peperiksaan setiap pelajar adalah muktamad dan dihantar kepada guru tingkatan.

Kemahiran: Berbincang

ABM: Skema jawapan

Nilai Murni: Disiplin
Bertanggungjawab
Bekerjasama
Kebersihan

Refleksi:
Guru memperkenalkan diri kepada para pelajar.
Pelajar memperkenalkan diri masing-masing.
Perbincangan akan soalan-soalan peperiksaan penggal yang lepas berlangsung dengan baik.
Pelajar menunjukkan rasa hormatnya dengan guru dan rakan dengan tidak membuat bising.
Keadaan kelas teratur dan bersih.


Hari: Selasa

Tarikh: 29 June 2010

Kelas: 2B (1635-1745)

Subjek: Pendidikan Seni Visual

Hasil Pembelajaran: Pelajar-pelajar turut serta dalam perbincangan berkenaan dengan soalan-soalan peperiksaan penggal pertama yang lepas. Segala kemusykilan pelajar dibincang bersama guru dan penyelesaian di buat di dalam kelas. Memastikan setiap markah peperiksaan pelajar adalah muktamad dan dihantar kepada guru tingkatan masing-masing.


Pendekatan: Perbincangan

ABM:
Skema jawapan
Nota sebelum ini
Persekitaran

Nilai Murni:
Bertanggungjawab
Disiplin yang tinggi
Hormat-menghormati
Perhubungan baik
Kebersihan

Refleksi:
Pelajar-pelajar tekun akan perbincangan yang dibuat bersama.
Guru sentiasa mengelilingi kelas bagi memastikan para pelajar tidak berbuat perkara lain semasa perbincangan.
Segelintir pelajar meminta penerangan khusus akan soalan yang kurang difahami.
Keadaan kelas teratur dan perbincangan dapat dijalankan sebaiknya.


Hari: Rabu

Tarikh: 30 June 2010

Kelas: 2D (1250-1400)

Subjek: Pendidikan Seni Visual

Hasil Pembelajaran: Sambungan perbincangan minggu lepas. Pelajar-pelajar turut serta dalam perbincangan. Segala kemusykilan pelajar dibincang bersama guru dan penyelesaian di buat di dalam kelas. Memastikan setiap markah peperiksaan pelajar adalah muktamad dan dihantar kepada guru tingkatan masing-masing.


Pendekatan: Perbincangan

ABM:
Skema jawapan
Nota sebelum ini
Persekitaran

Nilai Murni:
Bertanggungjawab
Disiplin yang tinggi
Hormat-menghormati
Perhubungan baik
Kebersihan

Refleksi:
Pelajar-pelajar tekun akan perbincangan yang dibuat bersama.
Guru sentiasa mengelilingi kelas bagi memastikan para pelajar tidak berbuat perkara lain semasa perbincangan.
Segelintir pelajar meminta penerangan khusus akan soalan yang kurang difahami.
Keadaan kelas teratur dan perbincangan dapat dijalankan sebaiknya.


Hari: Rabu

Tarikh: 30 June 2010

Kelas: 3I (1525-1635)

Subjek: Pendidikan Jasmani dan Kesihatan

Tajuk: Kecergasan Fizikal

Subtajuk: Kekuatan otot

Objektif:
i) Mengenal pasti pelajar yang tidak patut mengikuti aktiviti yang dijalankan.
ii) Melibatkan diri dengan aktiviti yang dijalankan bersama guru.
iii) Mengukuhkan hubungan kemesraan dikalangan pelajar dan guru.
iv) Menyatakan faedah aktiviti yang dijalankan.
v) Mematuhi setiap aspek keselamatan.

Kemahiran: Bersukan

ABM: Bola futsal dan bola keranjang

Nilai Murni: Disiplin
Bertanggungjawab
Bekerjasama

Refleksi:
Aktiviti di padang dapat dijalankan dengan sebaiknya.
Pelajar-pelajar juga mengikuti aspek-aspek keselamatan yang disarankan.
Kerjasama dikalangan para pelajar ditekankan.

Hari: Rabu

Tarikh: 30 June 2010

Kelas: 3L (1635-1745)

Subjek: Pendidikan Jasmani dan Kesihatan

Tajuk: Kecergasan Fizikal

Subtajuk: Kekuatan otot

Objektif:
i) Mengenal pasti pelajar yang tidak patut mengikuti aktiviti yang dijalankan.
ii) Melibatkan diri dengan aktiviti yang dijalankan bersama guru.
iii) Mengukuhkan hubungan kemesraan dikalangan pelajar dan guru.
iv) Menyatakan faedah aktiviti yang dijalankan.
v) Mematuhi setiap aspek keselamatan.

Kemahiran: Bersukan

ABM: Bola futsal dan bola keranjang

Nilai Murni: Disiplin
Bertanggungjawab
Bekerjasama

Refleksi:
Aktiviti di padang dapat dijalankan dengan sebaiknya.
Pelajar-pelajar juga mengikuti aspek-aspek keselamatan yang disarankan.
Kerjasama dikalangan para pelajar ditekankan.


Hari: Khamis

Tarikh: 1 July 2010

Kelas: 2K (1525-1635)

Subjek: Pendidikan Seni Visual

Hasil Pembelajaran: Sambungan perbincangan minggu lepas. Pelajar-pelajar turut serta dalam perbincangan. Segala kemusykilan pelajar dibincang bersama guru dan penyelesaian di buat di dalam kelas. Memastikan setiap markah peperiksaan pelajar adalah muktamad dan dihantar kepada guru tingkatan masing-masing.


Pendekatan: Perbincangan

ABM:
Skema jawapan
Nota sebelum ini
Persekitaran

Nilai Murni:
Bertanggungjawab
Disiplin yang tinggi
Hormat-menghormati
Perhubungan baik
Kebersihan

Refleksi:
Pelajar-pelajar tekun akan perbincangan yang dibuat bersama.
Guru sentiasa mengelilingi kelas bagi memastikan para pelajar tidak berbuat perkara lain semasa perbincangan.
Segelintir pelajar meminta penerangan khusus akan soalan yang kurang difahami.
Keadaan kelas teratur dan perbincangan dapat dijalankan sebaiknya.


Hari: Khamis

Tarikh: 1 July 2010

Kelas: 3E (1635-1745)

Subjek: Pendidikan Jasmani dan Kesihatan

Tajuk: Kecergasan Fizikal

Subtajuk: Kekuatan otot

Objektif:
i) Mengenal pasti pelajar yang tidak patut mengikuti aktiviti yang dijalankan.
ii) Melibatkan diri dengan aktiviti yang dijalankan bersama guru.
iii) Mengukuhkan hubungan kemesraan dikalangan pelajar dan guru.
iv) Menyatakan faedah aktiviti yang dijalankan.
v) Mematuhi setiap aspek keselamatan.

Kemahiran: Bersukan

ABM: Bola futsal dan bola keranjang

Nilai Murni: Disiplin
Bertanggungjawab
Bekerjasama

Refleksi:
Aktiviti di padang dapat dijalankan dengan sebaiknya.
Pelajar-pelajar juga mengikuti aspek-aspek keselamatan yang disarankan.
Kerjasama dikalangan para pelajar ditekankan.


Hari: Jumaat

Tarikh: 2 July 2010

Kelas: 2G (1435-1545)

Subjek: Pendidikan Seni Visual

Hasil Pembelajaran: Sambungan perbincangan minggu lepas. Pelajar-pelajar turut serta dalam perbincangan. Segala kemusykilan pelajar dibincang bersama guru dan penyelesaian di buat di dalam kelas. Memastikan setiap markah peperiksaan pelajar adalah muktamad dan dihantar kepada guru tingkatan masing-masing.


Pendekatan: Perbincangan

ABM:
Skema jawapan
Nota sebelum ini
Persekitaran

Nilai Murni:
Bertanggungjawab
Disiplin yang tinggi
Hormat-menghormati
Perhubungan baik
Kebersihan

Refleksi:
Pelajar-pelajar tekun akan perbincangan yang dibuat bersama.
Guru sentiasa mengelilingi kelas bagi memastikan para pelajar tidak berbuat perkara lain semasa perbincangan.
Segelintir pelajar meminta penerangan khusus akan soalan yang kurang difahami.
Keadaan kelas teratur dan perbincangan dapat dijalankan sebaiknya.


Hari: Jumaat

Tarikh: 2 July 2010

Kelas: 3K (1600-1710)

Subjek: Pendidikan Jasmani dan Kesihatan

Tajuk: Kecergasan Fizikal

Subtajuk: Kekuatan otot

Objektif:
i) Mengenal pasti pelajar yang tidak patut mengikuti aktiviti yang dijalankan.
ii) Melibatkan diri dengan aktiviti yang dijalankan bersama guru.
iii) Mengukuhkan hubungan kemesraan dikalangan pelajar dan guru.
iv) Menyatakan faedah aktiviti yang dijalankan.
v) Mematuhi setiap aspek keselamatan.

Kemahiran: Bersukan

ABM: Bola futsal dan bola keranjang

Nilai Murni: Disiplin
Bertanggungjawab
Bekerjasama

Refleksi:
Aktiviti di padang dapat dijalankan dengan sebaiknya.
Pelajar-pelajar juga mengikuti aspek-aspek keselamatan yang disarankan.
Kerjasama dikalangan para pelajar ditekankan.

0 comments: