? ??????????????Punk Collage? ????? ?? ???Rating: 4.7 (456 Ratings)??1234 Grabs Today. 112550 Total Grabs.
??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????4?? ?????Love Is Strange? ????? ?? ???Rating: 4.4 (38 Ratings)??1194 Grabs Today. 54886 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Khamis, 1 April 2010

RPH Minggu 13 ( 29 March-1 April 2010 )

MINGGU 13 29 MARCH – 1 APRIL 2010

Hari: Isnin

Tarikh: 29 March 2010

Mata Pelajaran: Pendidikan Seni Visual

Tingkatan: 2I

Masa: 1250-1400

Aktiviti: UJIAN BULANAN 1 TAHUN 2010


Hari: Isnin

Tarikh: 29 March 2010

Kelas: 3J (1525-1635)

Subjek: Pendidikan Sivik dan Kewarganegaraan

Tema: Warisan Kepelbagaian Budaya Malaysia

Tajuk: (a) Adat resam dan pantang larang pelbagai kaum
i) Adat resam pelbagai kaum di Malaysia
ii) Pantang larang pelbagai kaum di Malaysia

Hasil Pembelajaran:
i. Pengetahuan:
(a) Memahami adat resam dan pantang larang pelbagai kaum
(b) Menerangkan adat resam pelbagai kaum di Malaysia

ii. Kemahiran:
(a) Memberi maklumat berkaitan kepentingan adapt resam dalam kehidupan masyarakat Malaysia
(b) Mengamalkan adat resam dalam kehidupan seharian

iii. Nilai:
(a) Menerima dan menghormati adat resam dan pantang larang pelbagai kaum

Pendekatan: Pembelajaran aktif

ABM: Buku rujukan

KBKK: Menilai rasional nya adat resam dan pantang larang dalam kehidupan lalu

Nilai Murni: Hormat-menghormati
Komunikasi yang baik
Bertanggungjawab
Perhubungan baik

Refleksi:
Pelajar tekun menyalin nota
Guru tegas semasa kelas agar pelajar menunjukkan rasa hormat kepada kaum lain berkenaan dengan adat resam masing-masing
Pelajar mengajukan beberapa soalan yang berkaitan dengan tajuk


Hari: Isnin

Tarikh: 29 March 2010

Mata Pelajaran: Pendidikan Seni Visual

Tingkatan: 2B

Masa: 1635-1745

Aktiviti: UJIAN BULANAN 1 TAHUN 2010


Hari: Selasa

Tarikh: 30 March 2010

Kelas: 3G (1400-1510)

Subjek: Pendidikan Sivik dan Kewarganegaraan

Tema: Warisan Kepelbagaian Budaya Malaysia

Tajuk: (a) Adat resam dan pantang larang pelbagai kaum
i) Adat resam pelbagai kaum di Malaysia
ii) Pantang larang pelbagai kaum di Malaysia

Hasil Pembelajaran:
i. Pengetahuan:
(a) Memahami adat resam dan pantang larang pelbagai kaum
(b) Menerangkan adat resam pelbagai kaum di Malaysia

ii. Kemahiran:
(a) Memberi maklumat berkaitan kepentingan adapt resam dalam kehidupan masyarakat Malaysia
(b) Mengamalkan adat resam dalam kehidupan seharian

iii. Nilai:
(a) Menerima dan menghormati adat resam dan pantang larang pelbagai kaum

Pendekatan: Pembelajaran aktif

ABM: Buku rujukan

KBKK: Menilai rasional nya adat resam dan pantang larang dalam kehidupan lalu

Nilai Murni: Hormat-menghormati
Komunikasi yang baik
Bertanggungjawab
Perhubungan baik

Refleksi:
Pelajar tekun menyalin nota
Guru tegas semasa kelas agar pelajar menunjukkan rasa hormat kepada kaum lain berkenaan dengan adat resam masing-masing
Pelajar mengajukan beberapa soalan yang berkaitan dengan tajuk


Hari: Selasa

Tarikh: 30 March 2010

Mata Pelajaran: Pendidikan Seni Visual

Tingkatan: 2K

Masa: 1635-1745

Aktiviti: UJIAN BULANAN 1 TAHUN 2010


Hari: Rabu

Tarikh: 31 March 2010

Kelas: 3N (1400-1510)

Subjek: Pendidikan Sivik dan Kewarganegaraan

Tema: Warisan Kepelbagaian Budaya Malaysia

Tajuk: (a) Adat resam dan pantang larang pelbagai kaum
i) Adat resam pelbagai kaum di Malaysia
ii) Pantang larang pelbagai kaum di Malaysia

Hasil Pembelajaran:
i. Pengetahuan:
(a) Memahami adat resam dan pantang larang pelbagai kaum
(b) Menerangkan adat resam pelbagai kaum di Malaysia

ii. Kemahiran:
(a) Memberi maklumat berkaitan kepentingan adapt resam dalam kehidupan masyarakat Malaysia
(b) Mengamalkan adat resam dalam kehidupan seharian

iii. Nilai:
(a) Menerima dan menghormati adat resam dan pantang larang pelbagai kaum

Pendekatan: Pembelajaran aktif

ABM: Buku rujukan

KBKK: Menilai rasional nya adat resam dan pantang larang dalam kehidupan lalu

Nilai Murni: Hormat-menghormati
Komunikasi yang baik
Bertanggungjawab
Perhubungan baik

Refleksi:
Pelajar tekun menyalin nota
Guru tegas semasa kelas agar pelajar menunjukkan rasa hormat kepada kaum lain berkenaan dengan adat resam masing-masing
Pelajar mengajukan beberapa soalan yang berkaitan dengan tajuk


Hari: Rabu

Tarikh: 31 March 2010

Mata Pelajaran: Pendidikan Seni Visual

Tingkatan: 2M

Masa: 1525-1635

Aktiviti: UJIAN BULANAN 1 TAHUN 2010


Hari: Rabu

Tarikh: 31 March 2010

Mata Pelajaran: Pendidikan Seni Visual

Tingkatan: 2G

Masa: 1710-1820

Aktiviti: UJIAN BULANAN 1 TAHUN 2010


Hari: Khamis

Tarikh: 1 April 2010

Mata Pelajaran: Pendidikan Seni Visual

Tingkatan: 2D

Masa: 1250-1400

Aktiviti: UJIAN BULANAN 1 TAHUN 2010


Hari: Khamis

Tarikh: 1 April 2010

Kelas: 3C (1635-1745)

Subjek: Pendidikan Sivik dan Kewarganegaraan

Tema: Warisan Kepelbagaian Budaya Malaysia

Tajuk: (a) Adat resam dan pantang larang pelbagai kaum
i) Adat resam pelbagai kaum di Malaysia
ii) Pantang larang pelbagai kaum di Malaysia

Hasil Pembelajaran:
i. Pengetahuan:
(a) Memahami adat resam dan pantang larang pelbagai kaum
(b) Menerangkan adat resam pelbagai kaum di Malaysia

ii. Kemahiran:
(a) Memberi maklumat berkaitan kepentingan adapt resam dalam kehidupan masyarakat Malaysia
(b) Mengamalkan adat resam dalam kehidupan seharian

iii. Nilai:
(a) Menerima dan menghormati adat resam dan pantang larang pelbagai kaum

Pendekatan: Pembelajaran aktif

ABM: Buku rujukan

KBKK: Menilai rasional nya adat resam dan pantang larang dalam kehidupan lalu

Nilai Murni: Hormat-menghormati
Komunikasi yang baik
Bertanggungjawab
Perhubungan baik

Refleksi:
Pelajar tekun menyalin nota
Guru tegas semasa kelas agar pelajar menunjukkan rasa hormat kepada kaum lain berkenaan dengan adat resam masing-masing
Pelajar mengajukan beberapa soalan yang berkaitan dengan tajuk

0 comments: